I’ll have two capirinhas, please
My theory is that one could prove anything using reliable scientific studies (wine is good for you/wine is bad for you/sweetener is surprisingly bad for your weight loss). So, at the end of the day, it comes down to what you want to believe it’s true.
And I, personally, have just decided this is one of those studies I’ll keep believing forever: it found out that women that have two drinks every day have less chances to dye of heart problems (for men, the equation is even better and they can get up to 4 drinks). Should I have my capirinhas now?
Via Nina Weingrill
Filed Under Modern Life, Research
Comments